- «Եհովայի Վկաներ» աղանդի վկայությունը Եհովայի մասին այնքան է հավաստի, որքան որ Ակսել Վանյանը Ակսել Բակունցն է, կամ Սարգիս Ավանեսյանը՝ Սուրբ Սարգիսը։
- «7-րդ օրվա ադվենտիստներ» կրոնական կազմակերպությունը 8-րդ օրվանից Արցախում բան չունի անելու։
- «Արթնության կրակ» կրոնական խումբը առաջնորդվելով. «Քնածը վեր կացավ արթունին վախեցրեց» նշանաբանով, որոշել է Արցախը քրիստոնեացնել։ Այս կրոնական խումբը չի հասկանում, որ պայթունավտանգ և հրավտանգ Արցախում կրակ տարածելը վտանգավոր գործ է։
- «Ավետարանական քրիստոնյա բապտիստներ» կրոնական կազմակերպության հոգևոր առաջնորդը չի ցանկանում, որ իրենց «բապտիստ» անվանեն։ Երևի պարոնին մտահոգում է «բապտիստ» և «բաբնիկ» բառերի հարևանցի նմանությունը։
- «Հայ Առաքելական Եկեղեցու Եկեղեցասիրաց Եղբայրությունը» վերջապես գտավ այն եկեղեցին, որին պետք է սիրեն։
- Ստեփանակերտաբնակ ոմն հոգևոր գործիչ որոշել է պաշտպանել թեկնածուական թեզ (բնագավառի վրա գլուխ են «ջարդում» երևանյան և արտասահմանյան հովանավորները) հետևյալ թեմայով. «Ռեմա» եկեղեցու կապը «Բարի սամարացի» մսամթերքի գործարանի երշիկի փաթեթավորման արտադրամասի հետ։ Թող հաջող պաշտպանի, բարի է։
- «Ագապի» (Սիրո հացկերույթ) եկեղեցին ժամանակավոր չի գործում, քանի դեռ հացի փուռի պահեստամասերը արտասահմանյան տերերը լրիվությամբ չեն ուղարկել։
- Կաթոլիկ Օգնության Ծառայությունը Արցախում շինարարական աշխատանքներն ավարտելուց անմիջապես հետո Հայ Կաթոլիկ Եկեղեցին սկսեց քարոզչությունը հետևյալ կարգախոսով. «Կառուցել ենք, հիմա էլ քանդում ենք»։
- Հայ Ավետարանչական Ընկարակցությունը ժամանակավոր դադարեցրել է հոգևոր քարոզչությունը, մինչև ԼՂՀ լեզվի պետական տեսչության կողմից «ավետարանչական» և «ավետարանական» բառերի էական տարբերության բացահայտելը։
ԱՐՏԱՇ ԱՂԱՆԴՈՒՆԻ