Այսօր գրեթե բոլորն էլ հանդիպել են այնպիսի խնդրի, ինչպիսին է ժամկետն անց ապրանքը խանութում: Բոլորս էլ գիտենք, որ նման ապրանքները կարող են վատ հետևանքներ թողնել, օրինակ՝ թունավորում: Երևի ոչ միշտ է, որ սպառողը ապրանքը գնելիս նայում է ժամկետին:
Միայն մի հարց վաճառողին՝ «Թա՞րմ է»,- ու պատասխանը՝ «Այո», լիովին բավարարում է մեզ, քանի որ մենք կուրորեն վստահում ենք նրան:
Այս չափազանց վստահությունն անհանգստացնող է, և ես փորձեցի հարցումների միջոցով պարզել, թե արդյո՞ք եղել են դեպքեր, երբ գնել են ապրանք, տարել տուն և հետո արդեն այն օգտագործելու պահին նկատել, որ ժամկետն անցել է: Արդյո՞ք այն վերադարձրել են խանութ, և ի՞նչ պատասխան են ստացել:
Գերակշռող մասը ետ չի վերադարձրել ժամկետն անց ապրանքատեսակը, պատճառաբանելով, թե այդքան ժամանակ ու նյարդեր չունեն խանութի սպասարկող անձնակազմի հետ հարաբերություններ պարզելու: Իսկ հարցվողների մի փոքր մասը խոստովանել է, որ հնացած մթերատեսակն առանց որևէ դժվարության փոխել կամ վերադարձրել է և ստացել տվյալ ապրանքատեսակի համար վճարված գումարը:
Եվ ամենավերջում պետք է հավելեմ, որ մենք ինքներս պետք է հարգենք մեր սպառողական իրավունքներն ու թույլ չտանք, որ մեզ խաբեն:
ԵՎԳԵՆՅԱ ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
ԱրՊՀ ուսանողուհի